Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju

  • Zaloguj się
  • Więcej

Powiadomienia PUSH i SMS

Włącz wiadomości PUSH i SMS w bankowości internetowej EBP

Jeżeli posiadasz aplikację BSGo, możesz otrzymywać na smartfon lub tablet powiadomienia PUSH. Możesz odczytać je bez logowania się do aplikacji z poziomu ekranu głównego na Twoim urządzeniu.
Powiadomienia PUSH i SMS

Poznaj możliwości konfiguracji powiadomień

Rachunki
  • Debet na rachunku - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda na rachunku, gdy ta powoduje powstanie debetu.
  • Cykliczna informacja o stanie salda - Powiadomienie cykliczne wysyłane w wybrane przez Ciebie dni lub tylko w przypadku zmiany salda w stosunku do poprzedniego powiadomienia.
  • Zmiana wolnych środków - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany wolnych środków na rachunku.
  • Zmiana salda / obciążenie WN - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda/wolnych środków na rachunku – obciążenie rachunku.
  • Zmiana salda / uznaznie MA - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie zmiany salda/wolnych środków na rachunku – uznanie.
Lokaty
  • Przypomnienie o zapadalności lokaty - Powiadomienie wysyłane na kilka dni przed zaplanowanym terminem zapadalności lokaty. Powiadomienia cykliczne wysyłane są o godzinie wskazanej przez Ciebie godzinie.
Logowanie
  • Udane logowanie - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie udanego logowania do bankowości internetowej.
  • Nieudane logowanie - Powiadomienie wysyłane każdorazowo w momencie nieudanego logowania do bankowości internetowej.
Przelewy
  • Status przelewu - owiadomienie wysyłane, gdy status przelewu wprowadzonego w bankowości internetowej ulegnie zmianie.
  • Realizacja przelewów wychodzących - Powiadomienie wysyłane, gdy przelew wprowadzony w bankowości internetowej zostanie zrealizowany. Powiadomienie nie jest dostępne w przypadku, gdy wybrano powiadomienie 'Zmiana statusu przelewu'.
  • Odrzucenie przelewu - Powiadomienie wysyłane, gdy przelew wprowadzony w bankowości internetowej zostanie odrzucony. Powiadomienie nie jest dostępne w przypadku, gdy wybrano powiadomienie 'Zmiana statusu przelewu'.
  • Realizacja przelewów przychodzących - Powiadomienie o wszystkich przelewach przychodzących.
Karty
  • Blokada środków dla operacji kartą - Powiadomienie wysyłane natychmiastowo po dokonaniu transakcji kartą płatniczą

Jak uruchomić usługę powiadomień PUSH/SMS?

  • Po zalogowaniu się do bankowości internetowej, w zakładce Wnioski,
  • W dowolnej placówce Banku Spółdzielczego w Jastrzębiu-Zdroju (lista placówek dostępna jest tutaj),
  • Telefonicznie, pod numerem 32 476 30 67 wew. 184.

Powiadomienia PUSH - w aplikacji mobilnej bsGodarmowe.
Powiadomienia SMS:
- po każdej zmianie salda / powiadomienia codzienne - miesięczna opłata 10 zł
- powiadomienie raz w tygodniu o danej godzinie - bezpłatne.

Dokumenty do pobrania

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z Nami

Zadzwoń, odwiedź Naszą placówkę lub z skorzystaj z formularza kontaktowego

Zapytaj o szczegóły

Placówki i bankomaty

Twój Bank w zasięgu ręki

Skontaktuj się z Nami
Bank Spółdzielczy w Jastrzębiu-Zdroju
ul. 1 Maja 10
44-330 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 6330004820
REGON: 000496981
KRS: 0000100602
Kod SWIFT Banku: POLUPLPR

Adres e-mailinfo@bsjastrzebie.pl
Telefon kontaktowy32 476 30 67
Pliki cookie
Informacja dotycząca plików cookies

Szanowni Państwo, niniejsza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacje uzyskane za pomocą cookies służą nam w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Państwa potrzeb. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookies).